Systém pro správu a automatizaci nejen firemních procesů

Vracíme vám radost z práce

Komplexní
systém

M-AIR je aplikace pro zjednodušení a zefektivnění firemních procesů, správy nemovitostí a všeho, co s tím souvisí. Jsme tu pro firmy všech velikostí, od menších výrobních společností přes střední firmy se sítí poboček až po nadnárodní korporace. Zvládneme systém přizpůsobit na míru SVJ, ale také jej rozvinout pro ty největší hráče.

1 700
+
Spravovaných objektů
3 000
+
Aktivních uživatelů
11
let
Zkušeností a vývoje
20 000
+
Spravovaných zařízení

Proč M-AIR?

Protože vám ušetří peníze, čas i starosti. A vy budete mít prostor na to, v čem jste doopravdy dobří.

Bez administrativy a firemních procesů to dnes nejde. A všichni víme, že vám berou hodně času a energie. Proto je tu systém M-AIR, který vám vše zjednoduší a zpřehlední, abyste měli prostor na skutečně důležité věci. Rozvoj podnikání, nové nápady nebo odpočinek. Zefektivněte svou práci, ať z ní máte zase radost.

Snadný

S M-AIR aplikací získáte snadnou správu firemních procesů a nemovitostí. Ušetříte čas a zefektivníte svou práci díky intuitivnímu rozhraní a pokročilým funkcím.

Flexibilní

Naše řešení je flexibilní, rychle jej implementujeme,převedeme data a v jedné aplikaci najde zákazník úplně vše. Je to jednoduché, přehledné a cenově příznivé. Máme technické zázemí a zkušenosti získané na vlastních firmách M-SERVICES a SIMPLIKO.

Moderní

M-AIR využívá moderní technologie a nejnovější trendy v oblasti správy procesů a nemovitostí. S naší aplikací budete vždy krok před konkurencí a mít přehled o všech důležitých informacích.

Spolehlivý

S M-AIR aplikací získáte spolehlivou podporu od našeho týmu odborníků. Jsme tu pro vás, abychom vám pomohli s jakýmkoli dotazem nebo problémem, který byste mohli mít.

Objednávky

M-AIR je aplikace pro zjednodušení a zefektivnění firemních procesů a správu nemovitostí.

Termíny

M-AIR je aplikace pro zjednodušení a zefektivnění firemních procesů a správu nemovitostí.

Technik

M-AIR je aplikace pro zjednodušení a zefektivnění firemních procesů a správu nemovitostí.

Osoby

M-AIR je aplikace pro zjednodušení a zefektivnění firemních procesů a správu nemovitostí.

Objednávky

M-Air je aplikace pro zjednodušení a zefektivnění firemních procesů a správu nemovitostí.

Objednávky

M-AIR je aplikace pro zjednodušení a zefektivnění firemních procesů a správu nemovitostí.

Zjednodušte si to

My jsme si tím taky prošli. M-AIR vychází ze zkušeností firem M-SERVICES a SIMPLIKO, kde nám pomáhá se vším, co praxe přináší. Víme, jak se cítíte. A proto vám pomůžeme vše zpřehlednit a zjednodušit.

Výhody aplikace M-AIR

Zjednodušte a zefektivněte firemní procesy a správu nemovitostí s aplikací M-AIR.

Funkce aplikace M-AIR

Správa nemovitostí, procesů a více

Správa firemních procesů

Zefektivněte a automatizujte své procesy

Správa nemovitostí a aktiv

Zjednodušte správu nemovitostí a sledujte svá aktiva

Intuitivní uživatelské rozhraní

Snadno ovladatelné rozhraní pro rychlou a efektivní práci s aplikací.

Získejte jednoduchost a efektivitu

M-AIR je aplikace, která vám pomůže zjednodušit a zefektivnit firemní procesy
a správu nemovitostí.

Přehledný systém pro efektivní správu firemních procesů

Náš systém lidem vrací radost z práce, protože za ně udělá to, co dělat nechtějí. Sami jsme si to vyzkoušeli a víme, že efektivita a přehled je k nezaplacení. Nikdo nechce bádat v tabulkách a ručně něco zapisovat. M-AIR to udělá automaticky a bez chyb.

Plánování práce

Budete mít veškeré zakázky pod kontrolou a usnadní se Vám i celkové řízení společnosti. Všechny údaje na jednom místě. Vytvoření a správa objednávek, upomínky termínů, plánování práce, přehled o zaměstnancích, objednávky servisu.

Kalendář včetně notifikací

Přehledné zobrazení všech termínů od revizí až po upomínky. Vše propojeno s dalšími systémy a to včetně možnosti exportu do Google kalendáře.

Přehled o zaměstnancích

Budete mít po ruce kontaktní údaje svých zaměstnanců a všechny potřebné dokumenty z oblasti personalistiky. Do systému lze nahrávat různé aktivity zaměstnanců a jejich termíny (školení, schůzky, lékařské prohlídky atd.). Součástí je také docházkový systém zaměstnanců, který se propojí s jednotlivými zakázkami přes moduly Objednávky a Technik. Tvorbu Vašich protokolů usnadňuje modul Osoby i prostřednictvím nahraných razítek a oprávnění u Vašeho technika, které se automaticky propojí se zakázkami.

Správa a údržba zařízení

Detailní přehled a správa od jednoduchých zařízení až po komplexní výrobní linky. Napojení na služby třetích stran, sledování spotřeby a hodnot senzorů.Podpora QR kódů a NFC čipů. Po načtení kódů máte možnost získat všechny potřebné údaje o zařízení, návody, servisní postupy, termíny, hlášení závad, objednání servisu a mnoho dalšího.

Evidence vozidel

Správa vozového parku, evidence termínů STK, servisu a sledování nájezdu i polohy vozidla. Budete mít kontrolu nad svými firemními vozy, jejich řidiči a všemi technickými úkony, které jsou spojeny s provozem vozidla. Modul také obsahuje evidenci řidičů v rámci karty vozidla a informace o provozu vozidel získané z GPS.

Správa objektů

Snadné řešení pro plánování údržby objektů. Umožňuje vytvoření různých kategorií (provozoven, bytových i nebytových prostor atd.), zobrazuje umístěná zařízení, termíny revizí a servisní postupy. Veškerou administrativu a dokumentaci k Vašim objektům lze mít snadno po ruce v jediné aplikaci. Komplexní přehled o budovách. Sledování spotřeby, přehled zařízení i management personálu. BIM modely a dokumentace.

Získejte efektivní řešení i pro vaši firmu

Vyplňte nezávaznou poptávku a my se vám ozveme s dalšími informacemi

Zkušenosti zákazníků

Názory našich spokojených zákazníků a partnerů.

„Jako jednatel společnosti mám nyní ucelený přehled o všech procesech ve firmě. Systém M-AIR mi umožňuje efektivně řídit zakázky odkudkoliv a sledovat průběh jednotlivých projektů v reálném čase.“

Marek Němeček

Jednatel, M-SERVICES s.r.o.


„Implementace systému M-AIR ve firmě Bruno Paul přinesla významné zlepšení v oblasti správy údržby strojů a zařízení. Díky přehlednosti, digitalizaci a automatizaci procesů se zvýšila efektivita práce a snížily se náklady spojené s neplánovanými výpadky. Firma je se systémem velmi spokojena a doporučuje ho i dalším firmám.“

Vít Regner

Bruno Paul, a.s.

Často kladené dotazy

Zde naleznete odpovědi na nejčastější otázky týkající se integrace a používání aplikace M-AIR ve firmách.

Jak se připojím?

Připojení k aplikaci M-AIR je velmi snadné. Stačí vyplnit registrační formulář a následně ověřit svou firmu.

Jaké jsou výhody?

Aplikace M-AIR nabízí mnoho výhod pro firmy. Zefektivňuje firemní procesy, usnadňuje správu nemovitostí a přináší řadu dalších funkcí, které pomáhají firmám růst a prosperovat.

Jaké jsou náklady?

Náklady na používání aplikace M-AIR se liší v závislosti na velikosti firmy a rozsahu používání. Pro více informací nás kontaktujte.

Jaké jsou možnosti přizpůsobení?

Aplikace M-AIR je plně přizpůsobitelná potřebám vaší firmy. Nabízíme možnost přizpůsobení systému na míru SVJ i pro největší hráče na trhu.

Online podpora a školení pro snadné používání aplikace

Nabízíme online podporu a školení, abychom vám pomohli s používáním naší aplikace. Náš in-app helpdesk je k dispozici 24/7 a naši odborníci vám rádi odpoví na vaše dotazy a poskytnou vám potřebné školení.

Analýza
a úvodní nastavení.

Systém nastavíme tak, aby co nejvíce odpovídal Vašim potřebám.

Interní školení
zaměstnanců

V rámci licence aplikace poskytneme zaškolení zaměstnanců a obsluhy systému.

Klientské centrum
a online podpora

K Vašemu účtu dostanete přístup do helpdesk aplikace.