S modulem objednávek budete mít veškeré zakázky pod kontrolou a usnadní se Vám i celkové řízení
společnosti. Všechny údaje
ke každé zakázce totiž najdete na jednom místě v jedné aplikaci, ke které
můžete připojit další moduly přesně podle Vašich požadavků a potřeb.
Správa veškerých zařízení pomocí QR kódů a NFC čipů. Po načtení kódů máte možnost získat všechny potřebné údaje o zařízení, návody, servisní postupy, termíny a mnoho dalšího.
Modul Objekty představuje snadné řešení pro plánování údržby objektů. Umožňuje vytvoření různých
kategorií (provozoven, bytových i nebytových prostor atd.), zobrazuje umístěná zařízení, termíny
revizí a
servisní postupy. Veškerou administrativu
a dokumentaci k Vašim objektům lze mít snadno po ruce v
jediné
aplikaci. Modul Objekty je možné rozšířit o modul Měření, díky kterému budete mít přehled nad
spotřebou
energií.
S naším modulem Termíny budete mít vždy přehled o svých termínech, a to nejen u revizí. Všechny Vaše termíny uvidíte přehledně na jednom místě a díky chytrému upozornění žádný nezmeškáte.
Díky modulu Vozidla budete mít kontrolu nad svými firemními vozy, jejich řidiči a všemi technickými
úkony, které jsou spojeny
s provozem vozidla. Modul také obsahuje evidenci řidičů v rámci karty
vozidla
a informace o provozu vozidel získané z GPS.
Díky modulu Osoby budete mít po ruce kontaktní údaje svých zaměstnanců a všechny potřebné dokumenty z oblasti personalistiky. Do systému lze nahrávat různé aktivity zaměstnanců a jejich termíny (školení, schůzky, lékařské prohlídky atd.). Součástí je také docházkový systém zaměstnanců, který se propojí s jednotlivými zakázkami přes moduly Objednávky a Technik. Tvorbu Vašich protokolů usnadňuje modul Osoby i prostřednictvím nahraných razítek a oprávnění u Vašeho technika, které se automaticky propojí se zakázkami.
Model Technik nabízí usnadnění administrativy a plánování práce pro všechny technické úkoly. Plánování úkolů je velice jednoduché a je spojeno se zadanými zakázkami a termíny. Velkým zjednodušením pro techniky je také tvorba protokolů, kdy se může využívat předpřipravených šablon nebo textových editorů pro individuální potřeby každého. Velkou výhodou je možnost využívání aplikace v terénu off-line. Systém Vám ušetří čas od zdlouhavého vyplňování papírových protokolů.
Základním princem tohoto modulu je sbírání dat z měřičů tepla, poměrových rozdělovačů tepla a vodoměrů prostřednictvím bezdrátových datových sběrnic umístěných ve Vašem objektu. Získaná data z měřičů můžete mít snadno dostupná v jediné aplikaci, kde uvidíte dokonalý přehled a o provozních nákladech o denní spotřebě energií. Modul Měření je možné rozšířit o další moduly (Objekty, Termíny a další), díky kterým získáte kompletní rozhled nad správou objektů, majetku a vybavení.
Hlášení závady a požadavků může probíhat prostřednictvím QR kódů umístěných například na Vašich zařízeních. V několika krátkých krocích lze v systému vytvořit objednávku, například na servis, kterou ihned obdrží příslušný technik. Systém umožňuje zjednodušení interní komunikace.